Mały przegląd mojego INSTA :)

Witajcie ! ! !

Dzisiaj będzie krótko, ale treściwie. Zdjęcia pochodzą z mojego konta na INSTAGRAMIE - @evanorge - do którego obserwowania gorąco zapraszam :)

Na zdjęciach prezentowanych poniżej pokazuję to co mnie inspiruje, co udało mi się skończyć oraz co mam w planie...

Na dobry początek marcowych inspiracji zaopatrzyłam się w dobrą gazetę. Do jednej z moich ulubionych należy "rom 1*2*3".
Mnóstwo w niej pięknych ilustracji, ciekawych porad i artykułów. . .


Udało mi się skompletować galerię na jednej ze ścian w salonie. Nowe nabytki pochodzą od House Doctor. 


A to są już piękne notesy z serii "Botanicals Notebook Collection". W końcu będę miała gdzie notować, szkicować i przechowywać swoje pomysły.



Zdjęcie poniżej pochodzi z kuchni. Niestety nie jest to moja wymarzona kuchnia, ale już zacieram ręce do remontu jaki w niej planujemy na lato. Wtedy będzie po mojemu i UWAGA: nie będzie na biało ;)


... no może jednak trochę będzie ;) 
Jedyne co mogę zdradzić, to to że będzie nietypowo i ciekawie...

Na koniec powrót do przeszłości, czyli jak piękne rzeczy potrafią być ponadczasowe i zawsze znajdą swoje miejsce wśród nowo panujących trendów. Serduszka uszyte 2-3 lata temu - wciąż cieszą moje oczy.


Ściskam Was cieplutko i zmykam kończyć dywanik, bo przede mną kolejne projekty do zrealizowania.

Munia

Komentarze

  1. Fajne zdjecia :). Dolaczam do grona obserwatorow na IG :)
    I z niecierpliwoscia czekam na metamorfoze Twojej kuchni!

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, dziekuje :)
      Nim nastąpi czas metamorfozy kuchni jeszcze wpadnę tu z innymi przemianami....Wiec zapraszam do odwiedzin :)
      Pozdrawiam cieplutko
      Munia

      Usuń
  2. same piękności pokazujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Wiewióreczko 😊 Cieszę się, że Ci się u mnie podoba.

      Ściskam cieplutko
      Munia

      Usuń
  3. Ciekawi mnie twój kuchenny plan :) fajne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie u Ciebie!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw Ty się inspirujesz a później my dzięki Twoim postom. Zawsze są świetne! Twój salon cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. no pięknie, bardzo mi sie podoba. a kolorki w Nie Twojej kuchi....cudne. Jeśli chodzi o biel, to fakt......nie chcesz by była w całości biała...no i dobrze, bo szczerze mówiąc wszędzie trwa moda na biel. ludzie nawet nie boją się malować antyków na bialo.....wszystko białe i co najlepsze piszą, że zawsze uwielbiają biel i wszystko co białe, a mnie się wydaje, że prawda jest trochę inna.....taka jest teraz moda, po prostu. Jak będzie kodna czerń, to będą malować na czarno.....tak mi sie wydaje po prostu. Ja w swoim domu włączam biel, bo jestem zmęczona ciemnymi kolorami a nie dlatego, że całe życie uwielbiałam jasne , białe kolory. Post Twój sliczny bardzo mi sie podoba....pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem metamorfozy kuchni, bo sama się przymierzam to takiego przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. galeria nad łóżkiem rewelacyjna! a ja mam pytanie o ten taki obrazek ( ?) w granatowych kolorach w Twojej kuchni- skąd on?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój wpis!!!

Anonimie proszę podpisz się :)

instagram @evanorge

Copyright © Creative by Munia